Rabu, 25 Mei 2011

BEST FRIEND !

26/5/2011  12:25a.m..

AssLamuaLaikum BLOg ku ..
TOPic KAT atas tu ,, BEST FRIEND .??? HAHA .
WHY ?? best frend ?? hhehe . ermm ,,, saja-saja ja bagi topic ne . miz gylak dngan my BESTIES,, terutama c BIBIY ,, dya La memang my besties paLink sya rapat . SEMUA masalah saya ,, saya bgitahu kat dya . if saya da muLa nak b'kapel n BREAK puwn saya akan bgitahu kat dya . seLain itu juga,, opzz essay la pLa ,, hehe ,, hurrmm ,, semua rhsia haL peribadi saya ,, saya bgitahu kat dya . kmi knaL rapat semasa form 4 . nak tahu pada muLa nya saya kenal kat dya ,, nak mampus gyLak ,, sOmbong beNor  Lerr . aiyaaaa,, susah nak senyum kat Orng ne bh . HUH ! Hehe ,, dya yg kNaL kat sya 1st,,xsLap dya nmpk sya kat DAILY (supermarket) time tu ,, sya baru balik dri jalan. then situ dya da muLa rapat dgan saya . hihi. luP u my besties.hurmmm ,, itu hari mama saya ada kata ,,mcam ne '' myra ,, ko ne bwa c bibiy ja b'jalan ,, mama iya tdk mrah ka,, kesian c bibiy tuw ,, then mama  ckap lagi yang c bibiy tu puwn 1 ,, mahu ja ikut kau jln ,, then saya puwn ckap la kat mama saya. ma,, c bibiy kan TWINS EMMy ,, heheh ,, kwn ku bh tuw yg t'syang ,, trus mama saya ckp la ,, ialah tu ,, kLau b'jln suruh c bibiy cakap sama parents dia dulu ,,, nanti m'cari pula .hehe  '' . haha,,, mama saya akan benar kan saya b'jalan kalau ada c bibiy . if orng Lain kurang sikit . sebab durank jarang jumpa my mum . haha . SAya rapat juga kat durank didink ,, oyo ,, miera ,, tyLa ,, n tyLy ,, tpi rapat sngt2 ngan bibiy la . hehe . syang my besties . love ,, love ,, love ,, hahaha. LOVE U ALL MY BESTIES BGFF CREW !!! ;D

BGFF CREW ^_^

ini nama2 pelik kami :

EMMY DERTZ
bibiy bengong
didink xoxo
miera kenit
oyo huphup
tyLa
tyly chubby
opie ilang ..

hahahaha .. lawak la . :)




p/s : haha ,, da jdi karangan bm da . hurmm ,, >.<








                    i LOve u aLL BGFF CREW




                ~MY BESTIES BGFF CREW ~





                           ~bibiy and eMMy~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan