Jumaat, 27 Mei 2011

bOsan !!!

date : 28/5/2011
time :2:30 a.m .

assLamualaikummm ,, blOg ku syg . hehe .


uhum2 ..
Pa sal c emmy ne ???

 hurmmm ,, topic kat atas tuw bosan !!!
pa sal c emmy bosan arr ,, ==''!

CUa citer ,, cua citer ... hehe . begini bunyi nya . uiseh ,, knun . ada bunyi ka ??? tettttttt ..hehe .

aq da mula bosan kat uma ne ,, bkn apa la ,, aq bosan sebab blum mula blajr lgi ,, aiyaaaaa . mcm tak sbar da nak mula study neeeee . cepat2 la result 2nd intake uPu kluar ,,, moga2 aq dpat . uiseh . insyallah . kLau xdpt aq msuk ajer lerrr Kolej yg aq kata kn tuw . KCC (kinabalu comercial college ) . hehe . ambik diploma kat sna 1years. wOw ,, kira ok la jgk tuw Kolej . hehe . yesterday ,, ,aq ada call ne KCC ,, aq kata la aq nak msuk pengambilan bLn 9 nnty ,, klau xde tawaran . huhu . n aq tnya yuran ,, yuran dya JUST RM 5000 shaja . kiRA OK LA ,, klau nak tau PTPL diploma akaun ,, ish2 ,, takajut sia . haha . nak tau x ??? yuran dia RM 17000 . NAAAAAAAAAAA,,, mati la mcm tuw . huhu . pa2 puwn t'serah la ngan syapa2 tuw yg mnat nak msuk mna2 kn . hehe . >.<


ok la . da nak tdo da . hehe . ngantuwk eh . >.<


jom layan puisi :

Aku bosan!!
Terceruk aku difikiran tertutup rapat
Seraya kelam bawa aku terpinggir jauh
Ya, aku bosan dengan semua ini

Tatkala memori menguis hati yang bosan
Fikiran kosong tiada maknanya
Hati terperangkap jiwa terjerat
Apa makna semua kebosanan ini?


Biarlah bosan ini menenggelamkan aku
Jauh pergi dari mereka-mereka itu
Yang tak sedar akan aku ini
Dulu, kini dan selama-lamanya…
Bosan…!!



        







borink . nak belajar . hehe >.<
ne kali aq tak kan lepas kan peluang .
future aq ,, aq yang akan rancang , aLLah shaja yang menentukan segala2 nya .







p/S :

D DEPAN MATA KITA SEMUA ADALAH REZEKI CUMA KITA PERLU TAU CARA UNTUK MENDAPATKANNYA . . .


saLam .. >.<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan